8 Ağustos 2014 Cuma

Alman Forex Robotu Nedir?

Alman forex robotu indir-Robotu hemen indireceğiniz özel linki sizlerle paylaşıyoruz.Kolay erişebileceğiniz link burada.
Alman forex robotunu kısaca özetlemek gerekirse;Herhangi bir Forex teknik bilgisine ihtiyacınız kalmadan,bütün işlemleri sizin için otomatik yaparak forexte kazanmanızı sağlayan bir robot yazılım olarak tarif edebiliriz.

Alman forex robotu,forex alman robotu indir
Alman forex robotu indir
Alman forex robotu, uzun yıllar boyunca Almanya’da çeşitli finans kurumlarında üst düzey yöneticilik yapan Anna Türksoy tarafından geliştirilmiştir.

Bu süre zarfında üzerinde çalıştığı forex teknik ve stratejileri sayesinde kendi trading stilini geliştirmiş ve bu tekniği bir yazılım robot olarak forex yatırımcısı ile paylaşarak bu tekniği ile harikalar yaratıyor.

Anna Türksoy Türk-Alman karma bir aileden geliyor.
Kendi ifadesiyle;Forex uzmanları ile deneyimlerini paylaşmak ve memleketimizin refah düzeyini arttracağına inanarak, uzmanlığını ve edindiği tecrübeleri, manuel olarak uyguladığı forex stratejisini bilgisayar dahileri ve matematik uzmanları ile birlikte çalışarak ortaya çıkardığı tam otomatik Alman Forex Robotu çok büyük ilgi görüyor.

Piyasaya çıktığı ilk günden bu yana satış rekorları kırıyor.Bu robot hakkında çok sayıda olumlu yorumlar geliyor.Zaten çok ilgi görmesinin yanında bu olumlu yorumların büyük etkisi var.

Vakit Kaybetmeden Alman Forex Robotu İndir


Yeni çıkmasından dolayı, Alman Forex Robotu şuan indirimde ve 147,00 liradan satılıyor.Fakat kısa bir süreliğine devam edecek olan bu kampanyadan sonra asıl fiyatı olan 197,00 liradan satılmaya devam edecek.


Bu robota sahip olduğunuzda forexteki yaptığınız hataları görerek artık forexte kaybetmeye son vereceksiniz.Ayrıca bir forex uzmanının tüm sırlarına da vakıf olacaksınız.


Forex' te kazanmanın keyfine varacağınız bu robotu bu fiyattan kaçırmayın derim.
Alman Forex Robotu İndir'mek için tıklayınız



24 yorum:

  1. Ben Alman forex robot indir mek istiyorum fakat k.kartım yok ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K. kartınız yoksa banka havalesi yada EFT yaparakta alman forex robotuna sahip olabilirsiniz.Bunun için;
      -Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak Forex alman robotu resmi sitesine gidin.
      -Sitenin en altındaki "Hemen al" butonuna tıklayın.
      -Açılan sayfada "Havale ile ödemek istiyorum" seçeneğine tıklayarak ödemeyi yaptıktan sonra robotu indireceğiniz link e-mail adresinize gönderiliyor.
      Bol kazançlar...

      Sil
    2. Garanti ATM’lerinden havale, PTT Havalesi veya PayPal ödeme sistemi ile ödeme yaparakta alman forex robotuna sahip olabiliniyor...

      Sil
  2. Ben dün internette gezerken gördüm alman forex robotu. Bakalım bi deniyeyim dedim satın aldım. 3-5 dakikada kuruyorsun zaten Metatrader’a.Hemen Pat pat bekleyen emirleri oluşturdu. Bir müdder izledim, sıkıldım dışarı çıkayım dedim. Akşam eve geldiğimde şok oldum. 3 işlem yapmış 183 dolar kar etmiş. helal olsun verdiğim paraya adamlar yapmış, alman sistemi mükemmel.

    YanıtlaSil
  3. Forex robotu kullananlar arkadaşlar faydasını gördüyseniz olumlu yada olumsuz yorumları yazınki bizde faydalanalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanıyorum 4 aydır kullanmaya başladığımda 1000 dolar param vardı şimdi 4500-5000 dolar arası değişiyor.

      Sil
    2. Ben robot 2 yıl kadar önce aldım, 2 yıldır kullanıyorum. İlk başta pek anlamamıştım ama Anna Hanım ve destek ekibi sağ olsun baya yardımcı oldular. Herhangi bir şikayetim yok gayet memnunum.

      Sil
  4. Bende aldım alman forex robotunu %100 otomatik çalışıyor.Bilgisayarına kuruyorsun yani herşey otomatik bu kadarını beklemiyordum doğrusu

    YanıtlaSil
  5. Ben aldım Müthiş bi robot bu Deneme hesabında 0.1 lotla 2 günde toplam 406,62 $ kar etti. Alman forex robotu yok böyle bişi yaaa. :))) Valaha hayran kaldım. Bundan sonra daha iyisini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Yukarıdaki yayınladığıniz makalede fiyati 197 liradan 147 liraya düştüğü söyleniyor ama satın almaya kalktığımda 447tl civarı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Robotun fiyatı 1.047 TL, kullanıcı sayısı arttıkça fiyatı da yükseliyor.

      Sil
  7. Alman Forex Robotu na sahip olmak yada daha fazla bilgiye sahip olmak için tıklayınız. http://www.xticaret.com/xticaret/?2194_78960

    YanıtlaSil
  8. Forexte kazanmak isteyen arkadaşlara alman forex robotunu tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Pekala çok kazanıyor herkes tamam ancak neden kendileri de bunu uygulayarak kazanmak yerine programı satarak kazanmak istiyorlar ama nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sordum aynısını 2 sene önce. Ne kadar boş bir soru olduğunu kullandıkça anlıyorsun zamanla, sitelerinde de baya baya cevaplamışlar bunu Sıkça Sorulan Sorular bölümüne bak.

      Sil
  10. Neden Anna hanım bunu uygulayarak kazanmak yerine programı satarak kazanmak istiyor ki ?? Anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben kazanıyorum artık sayelerinde çok şükür. Allah gani gani razı olsun kendilerinden. Aracı kurumların telefonlarından gına gelip hesap açmıştım 1000$'lık. Kurumdan destek gelmeyince bizde bilmeden etmeden işlem yaptığımız için para eriyip gitmişti. Hırs yaptım yediremedim kendime sonunda Anna Hanımların robotu ve sistemine denk geldim. Yardımlarıyla birlikte sonunda sürdürülebilir kazanç elde etmeye başladım. Şu anda portföyüm 20.000$'lar seviyesinde dolaşıyor ki bunda en büyük pay sahibi Anna Hanımlardır. Hem zaten kazanmadıklarını kim söyledi sana? Bak bakalım sitelerinde 10 aylık kesintisiz rapor var, tam 171.000$ net kazanç ki video kanıtıyla birlikte bulunuyor, boş beleş yorum yazmak gibi şeyler değil yani.

      Sil
  11. Bu robotu gercekten kullanan varmi cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğim cevabı göndereyim ben sana abicim, buyur ben kullanıyorum hayırdır, hesap sorar gibi?

      Sil
  12. Bu robotu kullan varmi ise yariyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarıyor tabiki kullanırsan :)

      Sil
    2. gazetede ilanını görmüştüm, internete girip sitesinden satın aldım, 2 aydır kullanıyorum fena değil sonuçlar. sinyal programları daha iyi ama çok sağlam kazandırıyor.Sitenin linki bu:http://forexrobotu.org/xt/

      Sil
  13. Forexte Kazanmanın adresi bu robot... Yeter ki kullanmasını bilin ve Anna hanım mutlaka yardım ediyor.

    YanıtlaSil
  14. ilhan anna hanıma soracağım sordum dolandiricilardan hepimize gına geldi risk YOK Tercih meselesi

    YanıtlaSil